پی سی کالا

فروش انواع کامپیوتر های اسمبل شده

پی سی کالا

فروش انواع کامپیوتر های اسمبل شده

سیستم گیمینگ تایتان

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ق.ظ

فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.

سیستم گیمینگ جگوا

سیستم پیشنهادی جگوار، برای اجرای بازی‌های روز با کیفیت بسیار بالا و رزولوشن FULL HD کاملا مناسب است. در این سیستم شما همچنین می‌توانید فریم ریت بسیار بالایی نیز درون بازی‌ها دریافت کنید. به طور کلی سیستم‌های میان رده نیازهای افرادی که می‌خواهند سیستمی را در اختیار داشته باشد که از یک سو بازی‌های امروزی را براحتی اجرا کند و از سوی دیگر در نسل آینده نیز همراه آن‌ها باشد، کاملا مناسب است.

 

 

نحوه خرید سیستم

برای دوستان تهران، دو شیوه خرید وجود دارد. راه اول خرید سیستم و پرداخت کامل وجه بصورت آنلاین است و حداکثر 24 ساعت پیش از ثبت سفارش، سیستم درب منزل تحویل خریدار داده می‌شود. شیوه دوم خرید به شکل حضوری است که براساس آن مشتریان عزیز تهرانی می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت "پی سی کالا "، مبلغ 20% از سیستم را بیعانه پرداخت کنند و مابقی مبلغ 24 ساعت بعد از ثبت سفارش درب منزل دریافت می‌گردد.

برای سایر مشتریان عزیز در سرتاسر کشور نیز شیوه خرید پرداخت کامل وجه بصورت آنلاین است و حداکثر 72 ساعت پس از ثبت سفارش، سیستم درب منزل تحویل خریدار داده می‌شود.

آیا می‌توان قطعات سیستم را تغییر داد؟

بله شما براحتی می‌توانید هر قطعه‌ای از سیستم را با قطعه مدنظر خود تغییر دهید و تیم فنی پی سی کالا، سیستم را براساس قطعات انتخابی شما اسمبل می‌کند. برای درخواست تغییر قطعات و یا حتی ارائه لیست قطعات و دریافت قیمت، می‌توانید با فروشگاه تماس گرفته و یا از طریق پشتیبانی تلگرام  با ما در ارتباط باشید.

چرا خرید از پی سی کالا؟

  • فروشگاه پی سی کالا از ماهرترین و باتجربه‌ترین کارشناسان حوزه کامپیوتر، قطعات و اسمبل کردن استفاده می‌کند.
  • تمامی قطعات سیستم‌های گیمینگ پی سی کالا، دارای گارانتی شرکتی هستند.
  • فروشگاه پی سی کالا، اصالت کالا را ضمانت می‌کند.
  • فروشگاه پی سی کالا دارای مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد اعتماد و ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
  • اریک اروجیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی